Medhjälpare sökes!

Det är väl ingen som läser papperstidningar idag, så jag tar det här också: Magma vill likt Oppfinnar-Jocke ha en medhjälpare, om än en lite mer verbal sådan. Någon med ett visst musikintresse, som uppskattar det magmanesiska och bor i Stockholmstrakten eller åtminstone befinner sig där emellanåt. Inspelning sker i mitt hem, tidpunkten är flexibel och du kan vara med så ofta eller sällan du vill. Kanske bara pröva på en enda gång?

Fördelar med uppdraget:

  • Du får prata i radio!
  • Du får pracka på folk din musiksmak!
  • Du får se Bagarmossen!
  • Du får åtnjuta folkets oreserverade kärlek!
  • Jag bjuder på kaffe!
  • Oavlönat arbete = hjältegloria över hjässan!

Här skulle jag, i objektivitetens namn, ha listat nackdelarna, men det finns helt enkelt inga. Så varför inte höra av sig redan idag? Skriv en kommentar här, skicka ett meddelande till robert(at)huseli(punkt)us eller vad du nu vill.

2 kommentarer till Medhjälpare sökes!

  1. Jonas Persson skriver:

    Jag måste ju erkänna att lite intresserad är jag. Sedan om jag vågar säga rent ut att jag ställer mig till förfogande…det vet jag inte riktigt än. Men…
    Jag återkommer.
    Fri improviserad hälsning från Jonas.

  2. Robert Huselius skriver:

    Det är utmärkt hursomhelst! Hör av dig. Har visserligen en på kroken redan, men det är verkligen bara trevligt om det blir fler.

Kommentera

