På begäran: Itunes

Jag fick ett önskemål om att det skulle gå att prenumerera på Magma via Itunes och på så vis, antar jag, få programmen automatiskt nedladdade och överförda till diverse manicker.

Varför någon vill använda detta härke till system, övergår mitt förstånd. Själv lyssnar jag på musik i Foobar2000, sköter mina prenumerationer med Sage och spisar portabelt i en Iriver-maskin med Rockbox. Men efter lite joxande kom jag fram till, att Itunes-användaren helt enkelt kan gå in på Avancerat -> Prenumerera på podcast… och klistra in adressen till denna blåggs RSS-feed, som är https://radiomagma.wordpress.com/feed/. Håll till godo!

(Försökte även lägga till Magma i Itunes Store. Men då var man, helt omotiverat, tvungen att registrera sitt kontokortsnummer, varför jag lade ner detta företag.)

Kommentera

