Magma gästar P2 … igen

Som om inte en helfräsch ordinarie sändning vore nog, kan Magma ikväll även höras i Sveriges Radio Program 2, nödtorftigt förklätt till Kalejdoskop! Min egen presentationssida är även den något uppdaterad.

22:30 till midnatt är tiden som gäller, men självklart kan programmet nätlyssnas när som helst en månad framöver, och går även i repris i P2 Musik imorgon klockan 13.

Programmet blev en mycket bra och väl avvägd mix av harmoni och kaos, mjuka klanger och provokation, som säkerligen ska falla alla i Magmosfären (tack, Jonas Persson, för det ordet) på läppen! (Vi gillar verkligen positiva kommentarer på Kalejdoskop-sidan — blink blink …)

2 kommentarer till Magma gästar P2 … igen

  1. Mjömark skriver:

    Jag lyssnar på programmet i skrivande stund i mina hörlurar. Spontan reaktion: väldigt bra musikval än så länge!

    Det här är min första, men förhoppningsvis inte sista, kontakt med herr Huselius.

  2. Robert Huselius skriver:

    Mjödknark (ursäkta): Tackar vänligen! Detta är förhoppningsvis inte min sista kontakt med en journalist. :-)

Kommentera

