Magma gästar P2!

Nå, på sätt och vis. Jag har nämligen totat ihop ett litet program, som kommer att sändas i Sveriges Radio program 2 om måndag 29/3 klockan 22:30. Det sorterar under programpunkten Kalejdoskop, och kommer troligen inte att lända trogna Magma-spisare till besvikelse!

Titta även på den presentationssida de fått upp om mig. På licensbetalarnas bekostnad får jag både spela flöjt, rekommendera plattor och klanka på medelklassen, och det händer min själ inte varje dag!

22:30 om måndag alltså, eller via webben under 30 dagar efteråt, precis som för Magma.

Uppdatering 27/3: En infosida tillägnad mitt program har dykt upp här.

Kommentera

