Veckans retroreklam: Estrella

estrella-68-23

Ännu ett avsnitt i följetongen ”På spaning efter den valfrihet som flytt” (se även Zingo), ty när såg du egentligen jordgubbs- eller citronpopcorn sist? Magmas hypotes är att åtgången bara höll i sig precis så länge som man efter inmundigandet kunde erhålla hela 3 kronor som ersättning för sveda och värk. Från Kalle Anka & C:o 23/1968.

4 kommentarer till Veckans retroreklam: Estrella

  1. Helene skriver:

    Hej Denna bild är så häftig och undrar om jag kunde få sätta upp denna på facebook sidan https://www.facebook.com/kommerduihagigar
    Givetvis skickar jag med länken till din sidan så du får lite mer trafik :)

  2. Robert Huselius skriver:

    Kör hårt! Kanske borde jag återuppta detta reklampostande. Har flera på lager.

  3. Helene skriver:

    Tack så jätte mycket, nu är den uppe :) Jag vore jätteglad om vi får använda fler.

  4. Robert Huselius skriver:

    Använd på bara! Jag tror inte på copyright. :-)

Kommentera

